woensdag 4 december 2013

Sterren #3

Al vanaf september ligt er her en der kerstversiering in de winkels. Vanaf die tijd ben ik ook al allerlei spulletjes aan het verzamelen. Zo vond ik bij Zeeman zakjes met boomschors sterretjes. Ik heb er een slinger van gemaakt.


De krijtbord-ster vond ik bij een inloopdag van Tante Brocante Kampen, net zoals de witte ster. Ik had eerst een krijtje om op de ster te kunnen schrijven, maar dat werd niet mooi. Op verschillende blogs had ik gelezen over een krijtstift en deze heb ik aangeschaft. Aanrader!


Ik kwam bij Hema hele gave honeycomb ballen tegen. Er zaten er 3 in een zakje: rood, wit en roze. Nu houd ik niet zo van kleur in mijn interieur, maar ik kon het niet laten om ze toch mee te nemen! De witte heb ik meteen opgehangen.



Ps. Mocht iemand van jullie belangstelling hebben voor rode en roze honeycomb ballen, laat het dan even weten. Je mag ze van me hebben :) 

9 opmerkingen:

  1. Oh dat is ook een leuk idee om er een slinger van te maken..
    Hihi die honeycombballen zag ik ook inderdaad,de witte is ook mijn favoriet..
    Ziet er leuk uit zo..
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke hoekjes maak je er mee!
    Die honeycombballen daar had je vroeger kerstklokken van, in rood en wit. Die kon je bijv. voor je raam hangen in een groepje van twee of drie of onder de lamp of half uitgevouwen ergens opplakken.
    Wat dat betreft is er weer veel veranderd.
    Geniet ervan, Clarieke.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die krijtbordster vind ik heel erg mooi maar je slinger is fantastisch.
    Fijne dag vandaag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw de rode zou hier perfect passen:D

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk! Als je me even een mailtje stuurt, dan stuur ik het naar je op!

      Verwijderen
    2. wauw super stuur je een mailtje WAUW
      groetjes mingle-mangle-crochet

      Verwijderen
  5. Leuk idee om er een slinger van te maken!

    Fijne middag
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk tekstje; 'live, love, sparkle'!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellig!
    De witte ster is helemaal goed, wauw...

    Hier ook honeycombe ballen, ik vond ze in mijn groene kleur bij de karwei.
    Daar hebben ze ook witte, zonder extra kleuren erbij in de verpakking.
    Laat de kerst maar komen!

    BeantwoordenVerwijderen